Don't stop believin'

kom precis hem från musikalen Rock of ages. AWESOME! det bästa var att när vi kom dit så fick vi nya platser! vi hade köpt de billigaste men det fanns platser kvar på tredje raden, tur eller?? vidare så tror jag att det var den bästa avslutningen jag har sett på en musikal någonsin faktiskt. sista låten var don't stop belivin' med journey vilket typ är en sammanfattning av musikalen ! superbra musik, superbra artister, sångare och dansare! nu är mitt hår glittrigt och jag är en låtsaständare rikare !

 

Just a small town girl, livin' in a lonely world. She took the midnight train goin' anywhere. Just a city boy, born and raised in south Detroit. He took the midnight train goin' anywhere
A singer in a smokey room. A smell of wine and cheap perfume. For a smile they can share the night. It goes on and on and on and on ..

Don't stop believin'. Hold on to the feelin' !

bisou bisou!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0