Tisdag.

Tiden går så himla fort, bara springer iväg. jag är lite intresserad av vad ni där hemma har för väder?
I london är det nämligen väldigt varmt och skönt, oftast! jag har min tunna vårjacka och lider inte det minsta.
men å andra sidan säger londonborna att detta väder är väldigt ovanligt.

nåväl i flera veckor har mina vänner tjatat på mig om svenska köttbullar. allt började med att de sa att de älskade ikeas, och jag sa att det inte var riktiga köttbullar, så jag stekte och stekte. serverade såklart med potatis och brunsås. lingonsylt fick jag inte tag på så det fick bli någon annan sylt, helt okej! vet ni vad, det gick hem och det blev inte en smula kvar. dom var som tokiga i brunsåsen
! men jag saknar svensk husmanskost.

 

Swedish köttbullar !! and I miss swedish food even more now!

bisou bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0