Friday.

Vi kan lite smått sammanfatta torsdagen först och främst. Jag var i skolan från kl 9 på morgonen till halv 7 på kvällen. efter det åkte vi hem och gjorde i ordning oss, åt och drack för en kväll på dansgolvet i bakrunden av Temsen, London eye och Big ben.

Bara att gå i skolan till 6 dagen efter kanske känns jobbigt men väl hemma så tar vi några öl, äter lite ( någon form av taco) och vid halv 12, 12 sådär bestämmer vi oss för att gå ut! vi dansade till 6am, jaa vet helt sjukt för att vara jag! vi åt frukost på Mcdonalds på vägen hem! underbart!

när jag läser detta förstår jag varför jag är så trött!



Thursday: we were studying in school from 9am to half past 6.
then we went out to a club with Big Ben and London Eye in the background.

Friday: we were eating some kind of Tacos and then at maby 12am we decided to go to Pacha and we were dancing till 6am. surprising I Know! and yes I'm tierd!

bisou bisou!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0