Hangover in Brick Lane

lördagen började kl två för mig o min dåvarande innerboende Alice! vi åt massa frukost och hämtade sedan Matthieu och tog en skön promenad till Brick lane, där vi ÅT massa och njöt av den underbara miljön!
Hem igen efter lite fönstershopping för att sova en kort sekund framför Peter pan i Mattieus rum ( iallafall jag och Alice) På kvällen mötte jag och Alice upp några vänner i Piccadilly och pubbade.
En lugn lördag med andra ord, Mycket lugn.




Saturday started at 2pm for me and Alice, we had a big breakfast before we went to brick lane with Mattheu.
after some food and window shopping we went back and fell in sleep to Peter pan. than up for meeting some friends at piccadilly and go to a Pub. esey Saturday!

bisou bisou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0