Kulturella studenter.

Eftersom jag har haft mina dataproblem, kommer inläggen runt omkring bli korta och snabbförklarade!

Vi besökte den Egyptiska delen av The British Museum. Eftersom det är så extremt stort så får vi dela upp det.Det mesta har jag sett i Kairo men det är väldigt intressant! vi såg rosetta stone, mumier, fina skulpturer och många korianer!
 


Ellia och Matthieu blev väldigt populära bland de 15åriga tjejerna från Korea.

Jag har övervägt (blivit tvingad) att översätta en mening eller två till engelska så att mina nya vänner kan läsa och förstå vad jag skriver om dom :) jag gör alltså en niotillfem. men jag älskar den bruden!

...
We visited the Egyptian part of the British Museum. It is so extremely large so we need to split it.
Most things I have seen in Cairo, but we saw the Rosetta Stone, mummies, fine sculptures and many Korian!

Ellia and Matthieu became very popular with the 15 year old girls from Korea.

bisou bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0